lördag 7 januari 2012

Stockholm...

Idag har Helena och jag varit i stora staden.
Vi år super god wok på Wokhouse, drack kaffe på Kofi.
Doftade och testade parfymer på NK.
Jag hade bestämt mig för att köpa en vit skjorta, men fann ingen. Hittade däremot massor av fina blusar. De namngavs av Helena men jag har redan glömt bort namnen.

Ramlade över en super snygg blå skjorta av märket Sand, tyvärr i XL så det blev ingen. Men Patrik fick skosnören, 2½ meter långa, vore väl själva fan om inte de skulle räcka till hans storfots-kängor!! Inhandlade även tandkräm, en stickig stickad tröja fr Indiska....Det gröna linnet gillar jag... alltid något :)
Helena köpte en super snygg as-cool italiensk väska. En lillasyster till hennes tidigare inköp förra året vid den här tiden. Vi pratar inte prislappar här, men det är ju något dyrare om man köper en volvo vs Ferarri...

Jag provade ett par kängor Canada Snow, de passade perfekt. Köpte inga dock, men det blir det nog i morgon, japp!

Vi kom på att jag nog ska införskaffa mig en riktig Android-telefon. Då kan jag ladda ner en app till Tradera. Fota prylen och snabbt ut till försäljning, braa va?
Jag säger ju till dottern. Köper man något så gör man av med något annat i garderoben, annars blir det galet mycket kläder. Ge bort dem eller sälj dem.
Jag ger bort det mesta, men stövlar, kängor, ytterkläder kan man nog få en tia eller två för...

Vi hann även hälsa våra WM-mästare i Kungsan. Det var jäkligt kul. Vi sjöng We are the Champions" för full hals.

Ja det var väl allt för idag...

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Oh lyllo er, en shoppingdag går inte av för hackor även om dina fynd inte var av det storslagna saken :0)

~Ingrid

Ingrid sa...

Annie hälsar att hon numer ser ut som en skinhead!

~Ingrid

Helena sa...

Säg bara till så gör vi om denna underbara dag vi spenderade tillsammans =)