tisdag 17 januari 2012

Styrelsemöte och linsgryta...

En alldeles vanlig måndag.
Gick hem genom Haga, det var kusligt.
Jag vet inte vad som hände, jag tog en stig som jag aldrig gått tidigare och hamnade i svarta skogen? Det kändes inte bra så vi tog en "genväg" genom värsta snåren. Jag fick grenar i ansiktet, snubblade och for omkring. Hade något sett oss så hade de väl ringt 112...
Nova hon trampade på hon också, hon förstod nog att matte var lost igen.
Jaja vi kom hem i alla fall...

Hemma var maten klar, så det var bara att hugga in. Sedan tog jag med mig protokollen och gick över till grannen, styrelsemötet var klart vid 21.15. Hemma igen och eftersom friidrottsgalan var i tråkigaste laget så tillagade jag en linsgryta istället, så nu har dotter och jag lunch för hela veckan :)

Sonen hade varit och kört på Gillingebanan, dvs Riskettan. Han hade lärt sig massor och det gjorde gott i oss andra som redan har körkort men aldrig blir man väl fullärd för det...
-Vet ni vad ABS gör med bilen? Låsningsfria bromsar, javisst, men varför?

1 kommentar:

Ingrid sa...

Galning, du ska inte utsätta dig för sådant i mörkret...HUA!

~Ingrid