onsdag 5 mars 2008

Nä tog inte tag i mobilen igår heller

Det var lite stressigt igår.
Slutade kl. 17.00, hem till 17.30. Åkte och handla med mamma, var hemma kl. 18.00.
Släpade mig i lägenheten med fyra astunga matkassar.
Jag är ju inte så stark så jag orkar inte hålla ut armarna från kroppen när jag bar så där tungt, vilket medför att kassarna kastas in mot mina ben när jag går.
- Tur att jag inte köpte ägg!
Fixade spagetti och köttfärssås till sonen och hans tre kompisar. De hade pluggat ihop.
Kl. 19.00 var jag på språng till tvättstugan - Ugh!
Kl. 19.10 kom min fd granne och dotter på besök. Jätte kul att de vill se vår nya lägenhet.
Men oj oj vad trött jag var när klockan slog 12.
Då var katten borta, så jag sov ju som en påse nötter hela natten.
I morse kom hon farandes från cykelstället, och ville in och äta.
Kattracka!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Stressa inte ihjäl dig, det låter som om du också skulle behöva fler timmar på dygnet.

~Livet i byn