torsdag 13 mars 2008

Ruccola


Jag älskar Ruccola, finns det något man kan äta utan att Ruccola ligger på fatet? Ja, det skulle vara pannkaka.
Jag fixar oftast min frukostmacka hemma, och sedan äter jag den med en kopp kaffe framför datorn på jobbet. Jag blev så glad när jag fann ruccola i kylen, så nu blev den trista mackan så otroligt mycket godare :)
Det regnar i Stockholm, och jag såg ut som en dränkt katt när jag kom fram till jobbet idag, hua. Fick precis ett mail fr kenneln jag varit i kontakt med och vi ska åka dit på måndag och titta på valpar. Jag ska inte ha en valp fr den här kullen, men det kan vara kul att titta endå <3

1 kommentar:

Ingrid sa...

Jag gillar också Ruccola, men K ser lite skeptisk ut och undrar vad det är han fått på tallriken!! Men han börjar vänja sig...

~Livet i byn