torsdag 6 mars 2008

Ont i halsen :(

Usch, kände att något var på gång i går em, men nonchalerade det.
Sonen pluggade optik, medans jag fixade det sista hos mamma. Hämtade innedörrar i källaren, och ner med en annan. Jäklars vilka tunga dörrar hon har!
Sedan varvade jag tea och glass hela kvällen, så i morse kändes halsen ganska ok.
Men nu närmar jag mig lunch - och jag kan knappt svälja!
Ve och fasa, jag måste ju få i mig Spagetti Bolognese, som jag gjorde i förrgår.
Ruccola och balsamico - MUMS!
Sedan får det bli en isglass som efterrätt :D

I morse var det vitt ute, hmmm hur ska vädret ha sig egentligen?
Fåglarna sjunger för fullt och det är 5 plusgrader ute, 2 dagar senare är det minus två - tyst och kallt!
Måste hänga ut en talgboll!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Lugn, ingen panik tänk på oss som har 1 1/2 meter snö och - 25 C. Njut av er milda väder, önskar jag kunde säga det samma.

Hoppas du inte blir sjuk nu och kan använda helgen till att krya på dig.

~Livet i byn