torsdag 26 mars 2009

Blir så trött på mig själv....

Jag har hela tiden sagt att i år ska Nova få följa med till finland. I nov så kunde vi ha tagit första rabiessprutan, men nej, jag hade huvudet under armen, så det blev ingen. Inte förrän i mars, vilket betyder att 2:a sprutan blir idag, och sedan är det en väntan på 120 dgr vilket blir alldeles för sent!!
Det tar ju ett par dagar och göra testen också, så tidigast i augusti är hon klar.
Vi åker ju i slutet av juli!!!
ÅÅåååå blir såååå trött! :(

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Aj då, det är inte lätt att blidka några tullare hellre!!

~Livet i byn

Ingrid sa...

Nä, inte är det han som skrivit det ut jag fick ju ett presentkort från datorbutiken här på byn. Så det är tjejen där i kassan som skriver snyggt.

~Livet i byn

mille sa...

Jag fick ju för mig att det var 120 dagar fr spruta ett!!