måndag 20 februari 2012

Kläppen bokat!


Ja nu har jag betalt två stugor i Kläppen!
I den ena bor det sex grabbar och i vår stuga bor hund, katt, dotter, Patrik och jag.
Förra året åkte vi ett gäng vuxna och ungdomar till ö-rike för att hälsa på dottern när hon jobbade där. De4t tyckte samtliga var toppen kul. I år blir det Kläppen. Dottern får inte ledig men långhelg fick vi till iaf.
Sonen ville ha med sig några kompisar (fem stycken) så vi tar båda bilarna upp så att alla får plats.
Ungdomarna är super glada, de är ju för unga för att hyra stuga så därför fixade jag den här resan.
Jag ser fram emot kl. 06.00 torsdag morgon i mars. Jag längtar till toppstugans vanilj/blåbärsbulle.... och hoppas att alla kommer att sköta sig!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Hoppas ni får en underbar resa med ungdomar som sköter sig ;0) Jag min odåga skulle aldrig betala för att åka till snön, men det är jag det!!

Fy farao vad less jag är på både snö och kyla. Vi åker ner till Mallorca istället jag och dottern. Ska bli underbart men det är ett tag innan dess...

~Ingrid