torsdag 27 december 2012

Kryssning


I kväll åker jag, Pia samt våra barn på kryssning.
Med Icakortet blev det en billig utflykt. Hytt med fönster, kvällsbuffe och lunchbuffe 1000 kr. Det är ju som hittat och kul ska vi ha.
Får ju se till att lära hennes barn lite salsasteg och bugg. Alla finnar dansar som gudar och det gäller även halvingar och kvartingar.
Det är ju inte så ofta man kan rå om varandra 24 timmar så jag ser fram emot den här lilla utflykten. Hennes barn är kul, glada, påhittitiga och fulla av nyfikenhet, det gillas. Jag får inte glömma kortleken och Yatzy, för det brukar bli en hit när man har lite dötid.
Vi har redan fått information om mellandagsrea på båten så kanske hittar man något snyggt där också. Jag har lovat en varsin parfym till barnen så det blir väl att märka upp ärmen med olika parfymdofter ... Jo det måste jag göra, man kommer ju inte ihåg vad man sprutade annars?!?
Jag brukar alltid köpa en ny parfym på sommaren när vi åker över, så jag får vänta ett halvår ...

 

Inga kommentarer: