onsdag 11 december 2013

Lots of love

Grabbarna grus på Summerburst 2012!
Jag har nog inte sett ett gladade gäng på länge.
Här har vi nog allesammans, och på julafton åker två av dem ner till Australien. Där väntar två killar med bamsekramar, kan jag tänka mig.
 
Jag börjar mer och mer känna av separationen i kroppen, usch inte kul. Jag kan inte fokusera på någonting och någon julklapp har jag inte heller köpt, inte bra!
I och för sig så får sonen ett par solglasögon med styrka som vi beställde förra veckan, sedan betalar jag tandläkarräkningen åt honom, ypperlig julklapp tycker han.
Dottern vete sjutton, hon flyttar ju till egen lägenhet i januari, så det lär väl bli presentkort eller en resa till Ullared, jaaa en resa till Ullared är ju inte fel, där kan hon köpa det hon behöver...

Inga kommentarer: