onsdag 28 januari 2015

Förkylningstider...

Hela förra veckan låg sambon nedbäddad med feber och hosta.
Han hostar, lägger snytpapper överallt, nyser utan att hålla för mun och näsa... Jag vet jag ska inte gnälla men vem vill bli smittad?
Så nu är det min tur...
Jag jobbade måndag och tisdag men i morse sade bihålorna STOP, och huvudet dunkade galet mycket :(
Jag vill inte vara hemma, jag blir deprimerad, tjurig, vill inte äta, tycker lägenheten ser anskrämlig ut .... Japp jag blir värre än den värsta karln, när jag blir sjuk.
Jag har i alla fall haft sällskap av djuren, tur det, då kommer man ut lite i alla fall. Lite frisk luft har ju ingen dött av.

Nu vill jag ha nya gardiner, soffa, soffbord, matmöbel, omrenoverat badrum, byta sovrum, måla eller tapetsera vardagsrummet och hallen.... Vilket skit! Det kommer ju aldrig hända...

Ska sätta på vattenkokaren och dricka lite te ....

Inga kommentarer: