onsdag 17 mars 2010

En mobil livsstil...


Jag är på jakt efter en ny mobil. En mobil som förenklar mitt liv. Nu har jag outlook på jobbet, kalender i väskan och en förenklad popup-funktion i mobilen som plingar till då och då. Det gör att jag missar en del och framför allt så är det rörigt.
Hero är nog räddaren i nöden, för mig.
Genom att synka den med googlekontot så får jag med mig alla kontakter, den synkar även min kalender, och sparar alla info om samtal, e.post och sms på kontakterna.
Kameran är på 5 mp och har autofokus, Hero har dessutom en 3,5 mm hörlurskontakt vilket gör att jag kan använda mina favorithörlurar även i mobilen. Det blir nog en övergångsperiod av suck och stön eftersom jag är van med mobiler med "vanliga" knappar, men det går väl över??

4 kommentarer:

Kia sa...

Jag skriver bara en sak:
iPhone

Kia sa...

Men lite mer vill jag skriva.
Allt du nämnde, förutom fem megapixlar, finns för iPhone. Konbos kompis har htc (påtvingad av jobbet) och hon tycker mycket illa om den.
Du vet, iPhone kan fyllas med nästan vad som helst. Jag fattar inte hur jag någonsin skulle kunna vara utan. Jag älskar min! Mycket! Och otaliga likar vittnar om samma sak

Yvonne L sa...

Man kan vänja sig vid det mesta. :0)

Ingrid sa...

Jag köpte för nåogn månad sedan en Sony Ericsson satio. Väldigt bra men jag har inte lärt mig alla finesser. Den har dock en 12 mega ppixels kamera med alla finesser så det var det som gjorde att jag valde den.

~Livet i byn