tisdag 9 mars 2010

Min unge har så många ärr...

Min dotter har en benägenhet att dra på sig sår, och som resultat blir det ful ärr förståss.
Skavsår är ju vardagsmat i och med att hon har sina träningsskor på sig i så många timmar. Man tycker ju att fötterna borde härdas, men inte hennes...
Sitter på hennes säng och suckar och tittar på hennes fötter som är fulla med blåsor, ärr och sår.
Jag utbrister, -Usch stackars dig som har så mycket sår och ärr.
Får som svar, - Men mamma, det är ju tur att de är på utsidan för inombords är jag glad och lycklig, inga sår och ärr där inte...
Sedan hoppar hon upp fr stolen och dansar loss till Lejonkungen!!
Underbara unge <3 <3 3

4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Hahhaha så go, vilka ord....Och hon har ju rätt. New Moon vill jag se, har sett första och är på sista boken.

Kramkram Anne

Helena sa...

Bara "Pallen" kan komma med ett sånt svar. =)

mille sa...

Ja Helena visst är det så. Hon har ju också svar på det mesta, så blir ju aldrig utan något när man frågar :))

Yvonne L sa...

Vilken klok och gullig kommentar! Hon vet redan att det är insidan som räknas! :0)