lördag 13 mars 2010

Rum & Trädgårdsmässan










Hängde med min vän Kia till Kistamässan i morse. Vi hängde på dörren och det var tur för efter lunch var det fullproppat med folk. Men före lunch så kunde man gå omkring och insupa allt det vackra, vi fick känna och klämma, dofta och smaka, ja alla sinnen fick sitt.
*Bosse hade släpat dit sin fina hängmatta, modell XXL. En stabil stålkonstruktion med underbart tak av gröna glasskivor... så där kan man ligga och filosofera lääänge.
*La ni märke till rottingsoffan? Den är helt underbar tycker jag. En sådan skulle sitta fint på vår kommande altan, har ett visitkort hemma till leverantören, tror att jag ska slå en signal...

5 kommentarer:

Tezz från Kungens Kurva sa...

Åh vad mycket fint! Den gröna trädgårdsstolen är ju otroligt läcker, såna skulle jag vilja ha :)
Hoppas att du fått en bra start på veckan!

Helena sa...

Jag är sååååååå ledsen att jag inte kunde åka dit i torsdags eftersom jag var på ÖN hela helgen. MEN det kommer ju en trädgårdsmässa till i april som tur är.

mille sa...

Ja just det, ni var ju på Fårö. Det är ju inte så dumt det heller.
Mässan var iaf underbar, man får en massa bra idéer med sig hem :)

slottsträdgårdsmästaren sa...

Fina bilder. Jag var inte helt frisk under mitt mässbesök och kunde tyvärr inte engagera mig så mycket den här gången.

Yvonne L sa...

Där verkar det ju ha funnits en del att titta på!