tisdag 23 mars 2010

Projekt soffa med divan...



Vi är ju på jakt efter en ny soffa, en brun med divan. Jag är ju förtjust i New Engladstil, och det finns ju en del riktigt riktigt fina soffor och fåtöljer att införskaffa i den stilens tecken. Dessutom måste allt harmoniser med vårt matbord i valnöt, så det här blir en svår nöt att knäcka :)
I lördags for vi runt stan och tittade, provsatt, kände och klämde. Vi fastande för två, men det var ingen Halleluja Moment så vi fortsätter väl vårt sökande...Eller så slår vi till i morgon, vem vet?
www.slettvoll.se

4 kommentarer:

Yvonne L sa...

Men vad ska Nova tänka om den där hunden i soffan? Jag antar att den följer med om man köper soffan alltså... :D

Piffa och Puffa sa...

Hej!Vad roligt att du tittade in på min blogg, på så vis hittade jag till dig. Vilken härlig stuga ni verkar ha. Nu måste jag göra lite smycken, återkommer flera gånger.
MVH Anette

Mille sa...

Ja, det är ju detaljerna som gör det. Så jag får skynda långsamt :)

StrandviksVillan sa...

Jättefina bilder!!
Bruna soffor har vi också.

Zumba har blivit en hit även där jag bor men jag har inte testat det. Hoppas du hade kul!