onsdag 31 mars 2010

Löparskolan del 2

Nu har jag klivit in i vecka 2, vilket betyder att jag ska träna enligt följande schema.
Dag 1 Spring fyra minuter, gå två. Upprepa fyra gånger.
Dag 2 Spring sex minuter, gå två. Upprepa tre gånger.
Dag 3 Spring åtta minuter, gå två. Upprepa tre gånger.

Eftersom jag är den otåliga typen, och ändå har tränat mer eller mindre hela året, så hoppade jag över dag 1, och tränade efter dag 2 istället och det gick bra. På torsdag ska jag springa enligt dag 3 och det ser jag fram emot. Springa i åtta minuter...gå två, upprepa tre gånger :)
I kväll ska jag, Kia och kusinen på Zumbadans. Har faktiskt längtat till det, det ska bli så kul att se om kroppen hänger med i latinorytmerna...Troligtvis inte, men det bjuder jag på...ha...ha

1 kommentar:

Yvonne L sa...

Men då måste man ju ha äggklockan med sig när man ger sig ut och springer?! Fast då är det ju kanske bra att det är påsk nu. ;0)