söndag 20 juni 2010

Störst av allt är kärleken


Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Var inte rädd, Jag går bredvid dig.

Nu är jag din, och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Ja jag ska älska dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när hoppet sviker.
Du betyder allt för mig.
Var inte rädd, jag står bredvid dig.
För du betyder allt för mig.

Bättre än så här kan man inte sumera deras bröllop.
Daniel och Victoria = sant.
Jag med familj låg i en varm pool i Turkiet och skålade för vårt brudpar. På planet läste jag allt om vad som hänt under dagen. Talet från Daniel var vackert, grät en skvätt. Vilken kille, vilken man vår kronprisessa har fått. Han sätter ord på sina känslor som får varenda människa att le, både ung som gammal.
Hipp hipp hurra hurra hurra för brudparet!!

1 kommentar:

Yvonne L sa...

Visst är de ett vackert par, och kärleken bara strålar omkring dem! Tror hans tal kommer att vara ett som alltid kommer att röra mig till tårar. :)