torsdag 3 juni 2010

Vårruset 2010

Det kunde inte ha varit bättre.
Strålande sol och 25 grader varmt!!
Vi kom fram rätt sent, så det blev en sväng till kisseriet och sedan ställde jag mig vid starten. Det pirrade i kroppen, så där lagom härligt. Peter Siepen var sitt vanliga jag, drog anekdoter om hälsa och motion. Han prisade alla vackra, starka kvinnor som var där!!
Det var mycket folk och det blev en del sicksackande men det var ok. Jag deltog i gruppen springa fort och det passade mig bra kände jag.
Kvällen avslutades med grillad kyckling, Brieost och bröd. Picknickpåsen man brukar få brukar inte innehålla så mycket matig mat, så vi hade stödköpt lite.
Det här gör vi om nästa år och nästa och nästa... tills rullatorn åker fram :)

1 kommentar:

Yvonne L sa...

Jag tror jag skulle tycka bäst om picknickpåsen! :D