fredag 12 juli 2013

Först Sofiahemmet och sedan middag på Runmarö

Farbror Thomas, som kom trea på Gotland runt, GRATTIS!

Det blåser tjejer!!

Kanalen mot Runmarö

Dotter och Nova vid Stavsnäs

Fullt ös medvetslös, säger seglar-Thomas!
 
Gastroskopi på Sofiahemmet var ju en upplevelse som jag inte vill göra om! Först fick jag svälta i 7 timmar och sedan denna behandling, Fy så obehagligt det var!! Men läkaren var bra och prover tog och sedan såg hon små blödningar i magen så det blev en dos magsårsmedicin till Camilla.
Hon frågade om jag åt Treo eller Ipren, 
-Ipren tar jag ibland men inte ofta.
- Då blir det Alvedon hädan efter, sade hon bestämt!
I morse blev det provtagningar för hon anar Anemi och B12 brist, så då blev det inge frukost heller. Känns som jag gått ner 3 kilo på detta, magen känns helt urholkad.
Men det hade kunnat vara värre, det här går att få bukt med, det gäller bara för MIG att börja tänka på mig SJÄLV!
Inte lätt men får väl ta hjälp av en terapeut eller coach av något slag och få ordning på min stress.
 
Båttur och middag på Runmarö var i alla fall fantastiskt! Gott på grillen och jordgubbstårta, det kan ju inte bli bättre.
 
Snart är det semester också, då ska jag ligga i hängmattan och läsa böcker.... tror jag.
~Kram

Inga kommentarer: