söndag 21 februari 2010

Kyckling, teater, dans på en söndag ...

Efter en super god lördagmiddag med goa glada, skönsjungande, gitarrspelande vänner. Vaknade jag till en underbar söndag. 3 dm pudersnö ute, -13 grader och lite sol.
Spåren ligger fina och en skidtur passade finfint.
Nova fick en promenad i slottsparken, vi träffade på 5 ryttare på hästar som frustade och pulsade i snön, det såg härligt ut.
Hem på kaffepaus, en god latte och sedan vidare till NetonNet, där köpte vi oss en inspelningsbar VHS/DVD.
Nu ska jag starta mitt projekt(som legat i dvala länge nog!).
Jag ska spela över alla, en del i alla fall, av dotterns aktiviteter som hon gjorde med sin grundskoleklass. Sedan ska den gamla klassen träffas hos oss och titta på skolutflyter, avslutningar, dans-och sånguppvisningar som de gjort från 3:an fram till 9:an. Får väl se hur mycket tid det tar, men en Dvd på 3 timmar lär jag nog få ihop...
Nu ska vi iväg och se på teater komb med dans, Nora dansar tillsammans med tre vänner och färden styr till Lidingö. Hoppas att jag hittar en parkeringsplats bara, nu när Stockholm är full m snövallar överallt, så har man svårt att hitta det nämligen. Att föra bort högaran är ju dumt, tycker kommunerna och låter högarna liggar kvar.... Ja så fick de sig en känga också... kram på er alla :)

Inga kommentarer: