torsdag 4 februari 2010

It will only get worst before it gets better..

I somras kom killarna överens om att de skulle åka skidor tillsammans. Lyckan var total när jag bokade en stuga I kläppen.
Idag skulle sonen + tre kompisar samt Patrik åka. Men i går kväll fick vi reda att en av killarna har halsfluss och vaknade med 39 graders feber, den andra har för mycket plugg, så två avbokningar på 24 timmar.
Så nu är det sonen, en kompis och Patrik som åker upp.... luften pös ut ur Pontus. Jag hoppas och håller tummarna för att de ändå får en toppen helg.
Dottern och jag åker upp på söndag tillsammans med mina kusiner och barn, känns inte lika kul nu när sonen inte fick det han längtat så efter.....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fy vad trist. Inga vikarier att ringa in antar jag?

Får hoppas att de får roligt ändå, som sagt.

Yvonne L sa...

Alltid tråkigt när det blir ändringar i sånt man planerat sen länge, men inget att göra åt. Får hoppas att de får det jätteroligt i alla fall!