torsdag 1 april 2010

Do You wanna Zumba with me?

Det var super kul!
Vi var ett gäng som åkte till Folkets hus i UpplandsVäsby. Ett väldigt fint folkets hus, har bara varit i ett annat tidigare och det var i Sundbyberg, mer än så säger jag inte.
Jag och Kia hade liiite svårt att hitta, vi gick inte efter magkänslan helt enkelt, så tur var väl att vår vän Iphone var med. Hon eller är det en han? Låg säkert i Kias knä och visade vägen...tack :)
Vi sprang in med andan i halsen, killen som representerade "Dance in Line" försökte få oss uppmärksammande på dansscheman och tider men icke, vi lyssnade inte ens med ett halvt öra, stackarn. Men så är det när man så gärna vill dansa, och jag tror att han förstod oss :)
Lokalen var byst med folk, 130 personer fick jag höra senare. Några ansikten kände vi ju igen, så vi smög oss fram till dem. Blodad tand fick vi nog alla....

5 kommentarer:

Kia sa...

Jag vill zumba mer! Det var kul!
Och alla borde ha en iPhone.

Mille sa...

Är benägen att hålla med dig där, både på det ena och det andra :)

Ingrid sa...

Ja kära nån vad ni ger er in på :0)

Mille: Ha-ha fast det är tänkt man ska ha det på delar av kroppen som syns fast man har kläder. Inte som kroppslotion utan typ kindknotorna och så ;0) Synd med din fina tanke, fast här i ödemarken kan du gå naken när du kommer upp, ingen ser dig...

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Jag vet inte ens vad Zumba är, men det var ju roligt att ni hade roligt! :D

StrandviksVillan sa...

Fin fortsättning på påsken!

Hos oss har det också blivit väldigt poppis med zumba, men jag har inte prövat på.
Duktig du är som tränar efter ett program. Kanske just det jag skulle behöva också?