torsdag 20 maj 2010

Granskning...


Eftersom det var några som hade svårt att göra inlägg i min blogg så öppnade jag upp alla kanaler... Är så glad att se att alla som vill nu kan kasta iväg ett ord eller två... Men nu har jag fått indikationer om att jag missar vissa inlägg och det vill jag ju inte. Därför har jag lagt in "granskning". Inte för att jag ska granska era kommentarer utan för att jag ska få en hint på mailen om att ni lämnat en kommentar till mig. För jag vill ju inte missa den för allt i världen.

Värmen håller i sig, i två dagar har de sagt att det ska komma regn, men icke! Nova och jag flåsar i kapp i värmen och njuter i fulla drag. Får väl se hur länge det dröjer innan vi hoppar i Brunnsviken efter jobbet.
Kram på er...

3 kommentarer:

Kia sa...

Igår kom det några droppar. Regn, alltså.
Det här med kommentarer är speciellt. Jag kan inte välja några inställningar, vad jag vet, men har jag godkänt en kommentar kan den personen (= namn + mailadress)skriva utan att jag behöver godkänna igen. Så finns det några som envisas med att byta namn och/eller mailadresser och då får jag börja om igen. Ett kärt besvär:)
Men jag får mail om alla kommentarer i alla fall. Näj jag hade blogspot/blogger skickades det inga mail, trots att jag hade det som inställning. Blogger var inte snäll mot mig. Det kan förstås ha berott på att jag höll på och ändrarde och fixade och donade hela tiden;)
Jag gillar verkligen inte blogspots bokstavskontroll, den är bara bökig. Där har det försvunnit många kommentarer.

Ingrid sa...

Det är varmt även här, speciellt jobbigt är det ju för gammel Alfons. Men han får svalka sig i garaget eller inne. I kväll skulle det dock bli regn, stämmer nog eftersom det mulnat igen här rejält.

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Här har vi haft soligt och varmt hela dagen, rena försommaren! Igår eftermiddag åskade det och störtregnade.

Men får du alltså inga mail om att du fått kommentarer utan att granska? Jag har ju bara verifikationen inlagd, och jag får mail om alla kommentarer. Till två adresser dessutom...
Vill du slippa granska, gå in på inställningar, välj fliken för kommentarer och längst ner på den finns en ruta där du fyller i vilken eller vilka mailadresser du vill ha meddelande till om nya kommentarer.