onsdag 19 maj 2010

Tjejmilen... och vidare till NY!


Jag har funderingar på att springa tjejmilen i New York nästa år.
Då bör man ju rimligtvis springa den i Stockholm först, så sagt och gjort nu blir det av. Jag är så glad att jag får med mig dottern också, då kan vi peppa varandra. Eller om sanningen ska fram så får nog hon peppa mig, hon har ju älgben så när hon tar ett steg så tar jag två..ha...ha
Skulle precis betala evenemanget och då läser jag att, OM man bildar en kvartett så har man chans att vinna en resa till nästa års tjejmil i NY. Så nu har jag frågat kusin-vitamin och hennes dotter, hoppas att de hänger på annars kanske någon annan är sugen? Hör av er i så fall....
Vi måste döpa kvartetten också....hmmmm har ni några förslag?

4 kommentarer:

Kia sa...

JJJJJJJAAAAAAAAAGGGGGGG
VVVVVVIIIIILLLLLL!!!!!!!!!
Tänkte ju anmäla mig helt solokvist!
Och så har jag ett mål: går tjejmilen hyfsat bra FÅR JAG ÅKA TILL NY NÄSTA ÅR OCH SPRINGA TJEJMILEN DÄR.
(Har jag inte berättat det här för dig??? Jag måste prata alldeles för lite;))

Yvonne L sa...

Nä, jag känner mig inte sugen på att vara med! :D Men du hittar säkert några andra springtokar som vill hänga på! ;0)Däremot är jag hemskt bra på att hålla tummarna, så jag kan ägna mig åt det när ni är ute och springer!

Mille sa...

Och framför allt hålla tummarna för att vi vinner en resa till New York nästa år!! :))

Yvonne L sa...

Självklart!