lördag 22 maj 2010

Stockholm...



5 kommentarer:

Yvonne L sa...

Kom på nu när jag såg dina bilder att det var länge sen jag var i Stockholm. Kanske dags att ta sig en tur dit snart!

Mille sa...

Ja gör det, och om du vill ha sällskap så plingar du till mig :)
Stockholm är underbart, jag kommer nog aldrig se mig mätt.
Såg ett kul hus vid Kungsträdgården förra veckan, den hade stukaturer i form av manshuvuden, tydligen Handelsbanken gamla chefer... hur galet är det??

Boviksmarinan sa...

Wow vad kul med Stockholm...älskar den staden. Hoppas allt är gott med dig!!//Kramis Linda

Yvonne L sa...

Det finns mycket spännande att se när man tittar uppåt! Är du säker på att det är stuckaturer, tänk om det är deras riktiga huvuden?? :D

Stjärnor & Champagne sa...

Ja där känner man allt igen sig. Det är nog dax att ta en tripp känner jag. Ha det gott/ Kramkram Anne