måndag 3 maj 2010

Du gamla du fria du självögda nord...


Är hon inte helt underbar Maria Montazami?

Jag blir alltid så glad när jag ser henne. Det är inte så ofta för jag brukar inte vara hemma på måndag kvällar, så när jag fick se kvällen program så blev hela veckan räddad!
Hon prata om den svenska flaggan och utbrister. Du gamla du fria du självögda nord...:)
Jag döööööööööööör, så jäkla roligt var det.
En människa som bjuder på sig som hon gör, det borde vi alla göra lite oftare. Att tänka härifrån och hit, då kommer de bästa uttalandena.
Stort hjärta och härlig själ, strunt i parametrar och etikett!!

5 kommentarer:

Yvonne L sa...

Visst är hon helt underbar! Jag spelar in fruarna varje måndag eftersom jag tittar på CSI som går samtidigt. Man får sig alltid ett gott skratt av något hon säger, men man skrattar inte åt henne utan snarare med henne. Hon verkar så härligt flamsig och säger bara saker rätt ut utan att tänka efter speciellt mycket. Kvällens avsnitt ska jag nog titta på imorgon eller så.

Mille sa...

Jag har tittat på Tv3 play hur många gånger som helst nu, och skrattar lika mycket varje gång...

Ja hon är underbar!!

Hädanefter kommer jag se vart enda avsnitt. En sådan talang och sådan humor kan man bara inte missa :))

Ewa sa...

Man kan dock gå på toa eller sätta på kaffe (eller något annat) när de andra fruarnma är för de är verkligen så booooring jämfört med underbara Maria <3

Mille sa...

Absolut Ewa, när de andra pratar på så passade jag på att släppa ut Flisan och torka av i köket...

Camilla sa...

Halloj Mille!

Tack för bra tips - en sådan där snittkniv kanske hade varit något att investera i:)

De här fruarna kan inte jag alls - har sett någon gång förra året på TV3play. Kanske skulle testa det igen alltså?

Läste om det fina du skrev om din pappa - så ledsamt att han inte finns kvar:(

Ha det gott - kram!