torsdag 3 januari 2008

God Jul & Gott Nytt År!!


Helt otroligt vad kul det är med jul :D
Massor av röda dukar, grönt granris, ljus-ljus och mera ljus.... Det enda som saknas är ju snö :(
Hade barnen varit yngre så hade man ju haft ångest för att man inte hade haft möjlighet att häcka i Hagaparken och åka pulka och dricka varm O'boy. Nu sitter de mest framför datorn och spelar... msn'ar, facebookar... you name it.
En annan dricker glögg och myser - tyvärr har jag inte hittat ngt god bok att grotta mig i, så det blir mest att häcka i soffan och låta pulsen gå ner. Ovanligt när det gäller mig - jag vill alltid ha fullt upp, men när min smarta kusin sade, det är inte svårt att hitta på saker - det är att INTE hitta på saker som är svårt, att bara ta det lugnt. Mmmm det ligger ngt i det?!
Ja, nu har jag iaf tagit det lugnt - inte gjort någonting förutom handlat, lagat mat, tvättstugan, pratat i telefon, pyntat, rimmat, gjort kolrotslåda(måste ju ha det), dammsugit, skrivit julkort och tagit 2100000:- i lån!!!
VA?
Ja, vi har slagit sak och köpt oss en Brf, rakt över gatan där vi bor. Känns hemskt LÄSKIGT..... men väldigt kul!

Inga kommentarer: