onsdag 30 januari 2008

Roligt mail från Nina

Hallå där plocka blåbär

Vet du ...................... mitt gäddhäng har försvunnit :) (det måste ha varit alla möbler jag konkat på )
Hipp hipp huraaaaaaaaaaaaa vad jag e gla

På fredag skall jag få taxöron , skall på mammografi och de har ju en förmåga att dra ut dem (av det som finns kvar) platta ihop dem och
trycka till av bara hel...te -fasiken vad ont det gör. Känns som ett stort blåmärke efteråt.

Håll tummen att de inte går , typ ..av .....eller så ..................urk
Tur man inte har, du vet sådana där som man bara svischar upp, kastar upp liksom. Sist jag var där så fick jag stå på en stol, hänga över apparaten
och nästan liksom ligga i den för att överhuvudtaget få in tutten i röntgenplåten -snacka om att bädda för ryggskott!

Tack o hej Leverpastej
Kram Nina

Inga kommentarer: