onsdag 7 oktober 2009

Färgprov

I kväll bär det iväg till Ikea(igen), ska skjutsa dit en kompis som varken har bil el körkort. Hon ska flytta i helgen, och det är ju en del som behövs i nya lägenheten.
Själv ska jag köpa den RÄTTA gråa kulören till golvet i lillstugan. Oj, oj det kommer inte att bli lätt, men så är livet ibland. Fyra nyanser av grått......Kanske ska blanda ihop och göra mig en Smothie av färgkompotten?
När jag impregnerade altanen förra sommaren, så fanns ju inte den rätta kulören(enliget mig), så det blev till att ta fram en som passade. Tillsammans med killen på Norrtälje Järn, så fick vi till en superduper fin nyans av grått! :D

4 kommentarer:

Yvonne L sa...

Glöm inte chokladpralinerna och boken när du sen ska måla in dig i hörnet! ;0)

Ewa sa...

Å, vilket svårt val.. men det blir nog fint vilket du än väljer. Vad är det för typ av golv? Trägolv eller?

mille sa...

Eva: Ja, det är ett trägolv. Så det ska slipas först, och lite not behövs lite här och där har jag sett.

Yvonne: Har en hel kartong där som jag fick förra helgen, så jag överlever nog :-)

#13 sa...

grå grå grå grå grå grå grå grå grå grå.....mamma typiskt dig! <3 ;)