måndag 19 oktober 2009

Pay it forward

Det är en av mina favoritfilmer. Många skratt och många tårar, den är så fin.
Jag tror på karma. Dina gärningar för dig framåt eller bakåt, och det gäller uppskatta sig själv när det behövs, och framför allt lyssna på sin inre röst.
Därför gör säkert den här filmen så starkt intryck hos mig.

I helgen så hade jag smyckesparty, det blev fest av det hela och vi hade super kul. I lördags åkte vi till stugan och bar in alla möbler som vi burit ut, för att golvet skulle målas. Nu är det så fin, så fint. Grått och vitt, precis som jag ville ha det.
På kvällen var vi bjudna på middag, sååå gott. Grillat och massa sallad, äppelpaj och godis... mums!
Söndag var det basketmatch, vinst med 20 poäng! Efter det hämtade jag en kompis, som precis har flyttat, och har varken bil eller körkort. Vi åkte och beställde en soffa på EMmöbler, sedan for vi till Elgiganten och köpte micro och dammsugare. Hon var så glad över detta, och då blir ju jag också glad - 1+1=3...tjohoooo!!

1 kommentar:

Ewa sa...

Tack för filmtipset!

Kul att smyckespartyt blev lyckat. Hörde det där med hunden och katten. Hade inte en tanke på det.. Men, vilken tur att det gick bra i alla fall!

Kram