måndag 7 december 2009

Födelsedagsbarn



Kan man bli lyckligare??
Frukost och sång på söndagmorgonen, tända ljus och smörgås på brickan.
I paketen låg ett par gummistövlar, spikmatta och klockradio...
Ett överlyckligt födelsedagsbarn studsade runt hemma!!!
Dottern och pojkvän fixade pepparkakshuset, Patrik hämtade gran och Pontus...ja vad gjorde han, jo dammsög och charmade alla...:)
På kvällen om kusin Reine m familj, Pia, grannens dotter (för mamma-granne var sjuk). Jag hade fixat till en broccoli/skinkpaj, sallad. Sedan blev det Blossas 2009-års glögg, mögelost, pepparkakor, prinsesstårta(rosa), lussekatter(bakade med kärlek <3) och en DEL högljudda tjatter till småtimmarna.
Tack tack till min underbara familj - I love you <3 <3 <3

5 kommentarer:

Helena sa...

Nu har du ju dina Jacobsen stövlar till regnstället
Ibland lönar det sig att fylla år =)

Kia sa...

Härligt att du hade en toppendag!!

Och jag vill att du ska veta att trots att jag är usel på att lämna kommentarer men jag läser din blogg. Troget. Ibland samma inlägg flera gånger;)

mille sa...

Kia, du är ju för gooooo!
Helena, visst är det så. Men hade ju hellre fyllt 32! :-)
Kram

Helena sa...

Jag som trodde du fyllde 25 =)

Yvonne L sa...

Men grattis i efterskott! Det är alltid trevligt att fylla år och få paket, hur många år är ju totalt oväsentligt.