tisdag 29 december 2009

Kaffe- och teaburksutmaningen

Så här ser det ut hos mig. Om jag dricker kaffe, så är det hela bönor som gäller och de har ingen burk?!
Turkiskt äppeltea fr Turkiet.
Champagne Tea - röda påsen
Chai Tea - blåa burken
Rabarber och Grädde - frukt burken
Roobious tea, i den lilla burken m Änglar. Den fick jag av min dotters lärare, Kerstin.
Roobious tea från Brunkullan
Utmaningen är från Yvonnes bärbara blogg!!
Ja, jag har verkligen försökt att länka till bloggsidan, men är helt enkelt för dum att förstå hur man ska göra.
2009-12-29
Försökte igen, efter att jag uppdaterat inställningarna, då får jag dit länken men det blir ändå fel.
http://www.yvoeri.blogspot.com/

5 kommentarer:

Kia sa...

Jag vill va me!
Vad ska man göra? Fota alla sina kaffe o teburkar? Plus te och kaffe som inte är i burk?

Ingrid sa...

Gott nytt år på dig! Vi får se fram emot ett härligt 2010 :0)

~Livet i byn

mille sa...

Kia... jepp så vill jag nog minnas att det var.
Go Girl!! :)

Yvonne L sa...

Men man kan ju undra vart jag varit sen sist, har totalt missat att du visat upp dina kaffe- och teburkar samt ert julfirande...
Nåja, nu är jag här i alla fall!
Det var ingen dålig samling förvaringar för te och kaffe!

Yvonne L sa...

Oj, jag råkade skicka iväg kommentaren utan att vara helt färdig tror jag... Så går det när man pratar i telefon samtidigt som man kommer på att man kanske ska logga in på blogger. :D