måndag 14 december 2009

Fullt ös...2009

Fredag: Jobb, hem och laga mat, samtidigt som jag gjorde gubbröra, promenad och lek med Nova, Idolfinal och sängdax.
Lördag: Upp i ottan, iväg till hundmässan, hälsa på Staffar och språka med Kennel Kronsäter, samt många andra glada-goa Staffefolk. Köpte en stor pläd, samt 20 ben till Nova.
Hem, fixa i ordning mig till Gala/Glamourfesten hos Tessan. Jag hade en silverstrassklänning på mig, men svarta glansiga tights och en bolera i tunn chiffong. Höga svarta stövlar och fina smycket till det, så var det klart :)
Hos Tessan var det tänt i brasan på tomten, vi drack glögg och mös. Sedan blev det smörgåsbord med allt som alla tagit med sig. Vi hade en super trevlig middag tillsammans. Härliga människor som jag aldrig träffat för men som fick mig att må så bra. In i taxin, iväg till Golden Hits, Cosmopolitans och bubbel i baren, Karaokee för dem med sångröst, medans jag fick gåshud!! Sedan var det dans till kl. 02.00 :)
Söndag: Vaknade alldeles för sent, frukost och iväg till hundkurs m Nova. Det gick bra men lite ouppmärksamma var vi nog Nova och jag, men på slutet blev det riktigt bra. Kl. 15.10 var kursen avslutad och vi for hem.
Hemma väntade familjen, jag bytte om och så for vi till Stortorgen i Gamla stan. Vi åt våfflor m Hjortronsylt och grädde, Pontus tog en med choklad ...urk.
Sedan blev det varm choklad m grädde, kaffe latte, glögg, kryddor, brända mandlar och örtsalami.

3 kommentarer:

Yvonne L sa...

Låter som du skulle behöva semester nu efter den innehållsrika helgen! :D

Helena sa...

Fullt ös, medvetslös!

mille sa...

Kommande helg blir mysig. Jullunch hos Ante, ev hundkurs, och julmatslagning :)