söndag 20 maj 2012

Emellan dessa foton så hände det en del.
Jag klippte gräsmattan. Den såg konstig ut när jag var klar men det berodde på att jag sparat 2-3 fläckar där smörblommor och prästkragar växer, ja och en där vi har en massa gräslök...
Sedan kom sambons arbetskamrater på besök och det blev fika, promenad, kubb och grill.

På söndagen var jag lat, efter att jag skurat badrum och kök..
Vi tog oss en cykelpromenad till Spillan och köpte glass.
Magnum Caramel, men den rekommenderar jag INTE. Alldeles för mycket choklad och sedan var den stark på något sätt, nix inget för mig..

Solen var god mot oss hela helgen.
In smord med solfaktor från topp till tå endast iklädd korta shorts och axelbandlöstlinne, japp inga ränder här inte... så kände jag att sommaren faktiskt tagit ett stort steg framåt.
Där gick jag bland vitsippor och gullvivor och mådde toppen :)

1 kommentar:

Ingrid sa...

Ser helt underbart ut och ofattbart orättvist ;0)

Vi var också i stugan och där var det mängder av is och snö. Det går inte ens att kratta. HUA!

~Ingrid