onsdag 21 juli 2010

Här finns en bit av mitt hjärta ...

Nu har jag kommit hem från mitt kära norrland. Tänk att man kan lämna kvar en bit av sitt hjärta på ett ställe mitt i ingenstans och som är navet i mitt liv. Varje gång man kommer dit så känns det som om jag inte varit borta alls. Åren går och det var länge sedan jag var sex år och steg av tågen i Älvsbyn. Minnena har jag kvar även om de ibland behöver dammas av. Tur är väl att jag har kvar dem som är mig kär som kan berätta alla bravader och äventyr (inga hyss) som vi gjorde om somrarna... Framför allt min sommarsyster som jag kan skratta och gråta tillsammans med.

Hemma möttes jag av en kaka som dottern bakat, den var super fin och jätte god
Älskar er alla!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Saknar dig redan, hoppas vi snart syns igen!

Vilken underbar tårta, den måste ha värmt i hjärtat :0)

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Jag kollade bilderna från ditt norrlandsbesök hos Livet i byn och såg din lille fyrbente beundrare Milton! Han ser jättekär ut i dig! :D Vilka härliga dagar ni ser ut att ha haft!

Mille sa...

Milton var en riktig goding. Det var alla föresten...
Inte alls som min tråkiga Staffe som just nu är skendräktig och knappt viftar på svansen.. inte vill gå... eller mysa, bara äta och ligga i soffan...