torsdag 8 juli 2010

The Twilight Saga-Eclipse

Såg filmen igår med Palina med kompis, samt Pontus med kompis. Bokade ett par biljetter tidigar på dagen och slängde ut frågan när jag kom hem. Kul att de följde med, så slapp jag gå ensam. Vet inte om jag hade gjort det?
En varm dag var det i alla fall. Vi tog bilen in för filmen slutade så sent och då var det skönt att kasta sig i bilen och snabbt vara hemma till lilla Nova.
Vi åt på McD och sedan gick vi in på Ica shop som är nyöppnat och ligger på Kungsgatan. Himla smart idé. De konkurrerar starkt med 7/11 men jag vet inte hur sent de har öppet? God kaffe latte hade de i alla fall :)
Filmen var bra. Bra för den som gillar vampyrer och varulvar och det gör ju jag. Hade väl velat ha lite mer spänning, mystik och drama, den är lite väl solklar och emellanåt tråkig, ja faktiskt.
Klart sevärd och som sagt, har man sett de andra två så måste man ju se den här, så är det bara. Publiken var mellan 14-20 år så jag var helt klart äldst, men så är det ibland. Om jag gått på bridge så hade jag nog varit yngst...

Inga kommentarer: