torsdag 8 juli 2010

Kryssning med Birka Paradise


Jag har varit på en Ålandskryssning tidigare, då var jag 18 år och jag tyckte det var ganska tråkigt. Tur att jag hade min kompis Yvonne med mig för det räddade kvällen.
Nu ska jag åka igen, tillsammans med min kusin och hennes ridkompis samt min granne och jag är helt på det klara över att vi kommer att få otroliga 24 timmar tillsammans.
Kl. 18.00 kastar Birka loss fr Stockholm. Efter det blir de Spa och massage och kl. 20.45 har vi bokat smörgåsbord. Sedan vete 17 vad vi gör, meeeen jag kan tänka mig att vi tar en sula eller två på parketten, jag älskar att dansa.
Shoppa, ja shoppa ska vi ju också göra. Jag har planer på att köpa mig en Guessklocka, el sambon vill ge en till mig så jag får väl välja fritt, eller hur?
Ser i alla fall fram emot vår lilla tripp. Diskutera, filosofera och gestikulera hej vilt med tjejerna...

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha en underbar kryssning och hoppas du hittar en superfin klocka. Får väl se den sedan i så fall.

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Hoppas ni hade en trevlig resa! Om man har roligt eller ej tror jag beror på sällskapet, och du verkar ju ha jättebra sånt med dig!
Jag har aldrig varit på någon, har aldrig känt mig tillräckligt lockad. :)