onsdag 14 juli 2010

Wild and in fire..


Ja nu är det klart. Det blev en Wildfire.
Den är en mindre än Desire, som jag suktade på först. Efter att ha klämt och kännt, jämnfört en det ena och en det andra så valde jag den "vilda"...
Var inne på Iphone också men jag vill ha en bättre kamera och det har den här. Billig är den också och sådant gillar jag.
5 mp, autofokus och blixt nu får alla på Facebook se upp ;-)



Hade behövt den på kryssningen jag var på igår men nej det var nog bäst att den fick stanna hemma ändå....
Kan ju meddela alla att det här var lättare sagt en gjort. Är ju van vid knappar och på denna finns "fan i mig inga". Sonen hejar på och säger till sina kompisar "det här fixar morsan galant" så jag måste ju kämpa på. Men svårt är det allt :(

2 kommentarer:

Yvonne L sa...

Tror jag har samma märke fast annan modell på den jobbtelefon jag fått på mitt vikariat i sommar. Visst är det konstigt när det inte finns några knappar!! Jag blir helt förvirrad varje gång jag ska använda den, och tycker det är jättefånigt med den lilla pennan. Fast det vore ju en annan sak om det vore min egen privata telefon! :D

Ingrid sa...

Tänke bara säga om du ser det här innan du åker. Du behöver inte ta med dig sänglinne eller handuk/badlakan det har vi här.

Spännande att få se Wildfire när du landar då ;0)

~Ingrid