fredag 23 november 2012

Happy Fredag!

I kväll ska Patrik iväg till puben efter jobbet. Roger har blivit morfar, 45 år gammal, så det ska firas.

Jag har tvättstugan och tänkte städa lite, men så var Pia också själv så igår bokade vi ihop oss över en Sushi. Sonen är överlycklig och dottern kanske.... Hon har så mycket att plugga nu till den STORA tentan på måndag så hon gör inget annat än lääääääääääääser!!

Tvättstuga blir det i alla fall, måste tvätta upp alla 30 graders kläder, de blir alltid kvar till sist när vi har tvättstugan och då är tvättiden slut, så i kväll ska här tvättas blusar och klänningar i stora lass.

............ Men icke att förglömma, i kväll är det På spåret!!!



Kram

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha-ha och jag som retar Mr K för att han ser "På spåret..." du aaaanar inte vad jag kallar det programmet ;0) Men bara för att retas...

Jag ska sysselsätta mig med hästarna jag :0)

~Ingrid

Yvonne L sa...

Mystiskt med sån där 30-graders tvätt. Den blir kvar till sist även när man har egen tvättmaskin i lägenheten...