onsdag 14 november 2012

Provträning på Planet Fitness

Nästan alla på jobbet tränar här men eftersom jag har Nova med mig på jobbet så blir det inte några lunchpass för mig. Jag tar 45 minuters promenad i Haga med henne istället, och det är fantastiskt skönt.
Men nu när sonen jobbar extra och mamma är hemma så har jag följt med killarna på alla möjliga pass. Så nu har jag sjukt ont i kroppen, med träningsvärk överallt.
Idag är det spinningpass igen så det gäller att vakna till ordentligt före kl. 12.00, just nu så har jag som sagt mest ont.
Fredag: spinning
Lördag: hundutställning långpromenad med Nova
Söndag: Hagakullen med Nova
Måndag: Cirkelträning med fria tyngder
Tisdag: Core
Onsdag: Spinning

Men det är ju lika bra att köra på med alla pass för jag har ju bara tillgång till provträningen i 10 dagar. Lär väl gå med rullator när den här perioden är över...hahaa!

Inga kommentarer: