tisdag 6 november 2012

J Lo & Tattinger på Globen

I går blev jag bjuden på konsert.Inte vilken konsert som helst, utan självaste J Lo, och det var hennes första världsturné !!
Hon kan sjunga och dansa, dansar riktigt bra dessutom!!
Hon har en kropp som många skulle dö för, kurvig och kvinnlig, framför allt så är hon inte deffad till ett rangel. Hon har rumpa, och den skakar hon runt på ordentligt kan jag säga.
Fick höra att den rumpan är försäkrad till en del dolores. Tänk att hon gjort jeans för de som inte har någon rumpa. Jeans med utfyllnad, jo det är sant!

Showen var bra och samtliga låtar förutom två hade jag koll på.

Bubbel och Cesarsallad på räkor gjorde min kväll i går. En helt vanlig måndag kväll fick en guldkant!Vi dansade runt i vår egna loge vilket var super kul, logen var precis framför scenen, så bättre än så kunde jag inte fått det. Stort tack till Jeanette för att jag fick vara med om detta, samt att jag fick lära känna Sofia, som var en toppen kul tjej : )

Inga kommentarer: