fredag 28 januari 2011

Idag är en dag som alla andra hittills...

Läste om löptiken Dessie hos fredagsmailbloggen. En kul läsning med STOR igenkännighetsfaktor (kan man skriva så?).
Jäkla hundar, men goa är de ändå :)
Hos oss får man vackert ta hissen tre trappor och runt hörnet på huset. Vissa har ju lgh med uteplats och där kan vi ju inte stå :/
Jaaa just det, i klädd morgonrock och foppa.. hur det ser ut vill jag inte veta..ha..ha
Har klippt till mig idag, helt ok så länge plattången används. När jag är ala naturell så blir det en buske.
Fortsättningen blev så här.
Slutade jobbet, körde sonen till frisören, snacka skit med henne vilket var toppen kul. Körde till träningen där vi först rodde 600 m på 2 min, sedan cyklade i 1 mil på 30 min med ett motstånd på 17, JA det är mycket kan jag lova, sedan lyfte vi en massa skrot. Sonen kompis kom förbi, de tränade lite längre än jag så jag hann duscha, basta åka och handla och sedan hämtade jag upp dem.
Vi skjutsade hem kompisen, åkte till en Thairestaurang och köpte mat till sonen och sedan hem. HEM LJUVA HEM!
Jag stekta kyckling och wok, åt en macka med Cambozola och drack en kaffe - det var min middag. Sambon såsa i soffan, han hade firat med arbetskamraterna kvällen före så han var sk sliten. Tittade på en film och nu ska jag snart gå och lägga mig för i morgon är det Hagapromenad med Helena och Roffe, härligt! Sedan är det 20 års kalas hos bästa Elina som fyllt år, och tänk att vi är bjudna. Jag blir SÅ GLAD!!

Inga kommentarer: