torsdag 27 januari 2011

Skype med dotten...


I går kväll sjöng och trallade för fulla halsar, jag, sonen och sambo. Jaaaa må hon leeeeeeeeeva!!
Dotten hade jobbat hela dagen och på restaurangen hade de gjort en supersöt tårta till henne och sedan fick hon ett presenkort på piercing. O no en till tänkte jag?! Sambo så helt förstörd ut... Men hon skulle gå iväg och köpa sig en ny i örat, hon har en tärning där idag.. puh så skönt.. inte allvarligare än så alltså..ha..ha.
Sedan fick hon en väldigt söt fyrklöver, Tomas Sabo av Caroline. Gulligt av henne tycker jag.
Av oss fick hon en silverring med zirkoner, men den fick hon när vi var där över nyår, vågar ju inte skicka den med posten direkt.
Däremot så fick hon en Kalles randiga, skvallertidningar, turkost nagerlack, remover, grattisljus som doftar apelsin, Mango body lotion och en blommig tanktop.
Tänk vad mycket man får in ett vadderat kuvert till Austria ...ha...ha
Såg på fejan att hon haft en riktigt lyckat födelsedag i Innsbruck, trots allt.
Härligt att fira sin 20 års dag där tycker jag, om jag får tycka...
Kram till er alla ute i vida världen... and lots of LOVE!

1 kommentar:

Yvonne L sa...

Jag firade också min 20-årsdag borta från familjen. Jag jobbade på kibbutz i Israel och det var lååångt före Skype. Kommer inte ens ihåg om jag ens pratade med familjen den dagen. Det är ju trots allt drygt 25 år sen.... hrrrrmmm...