söndag 23 januari 2011

Orolig mamma...

Första inlägget inom den rubriken...
Jaha, nu ska man börja oroa sig för ungdomarnas kommande utlandsresa också! Det är sonen och hans gamla skolkompisar som ska iväg och inte till vilket ställe som helst, utan IBIZA!!!
Det stället har ju lika dåligt rykte idag som på 80-talet! Usch nu är jag inte snäll men jag anser att det är så. Sonen var lite osäker, han är ju en skidåkarkille. Men han reser med roliga kompisar och anser att resmålet inte är prio ett. Det är ju resan de gör tillsammans som räknas...
Mmm så nu får mamma MU hålla tyst!
Killarna kommer att få en superbra resa!!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Gulp, förstår din oro...det är inte kul att behöva släppa taget. Man vet ju aldrig :0(

Men din son och dotter verkar ju vara av det klokare slagt min vän!

~Ingrid

Mille sa...

Ja de brås inte på varken mor eller far..
Min morfar var en stabil karl för sina 170 cm och 65 kg, så det kan ju vara han?
Kram

Carinale sa...

He he, vem har inte dragit en Ibiza, en Mallis eller en Rhodos som ung.
Eller Zell am Zee, S:t Anton eller Kitzbuhel (eller hur det nu stavas) för en delen.
Låt honom åka, jag är säker på att det stärker både dig och honom =)