onsdag 12 januari 2011

I'm in love...

Nu har jag bokat en resa tillbaka till Innsbruk. Åker i början av mars och stannar i fem nätter. Jag blev inbjuden av min granne som fyller 40 år då och det ska firas i alperna!! Härligt tycker jag. Vi bor i hennes fd mans hus och det kommer ytterligare en tjej från Skottland. Det blir tjejmaffia i Götzens då så se upp!!
Dotter blev också glad, vi får några dagar tillsammans. Förhoppningsvis kan hon ta en dag ledigt så att vi kan shoppa loss, fika och äta gotta i Innsbruck.
Tur att vi får nya semesterdagar i april för nu är mina slut.. Men på ett himla bra sätt. Att resa och träffa nya människor, skapa kontakter och lära sig nya traditioner är så utvecklande.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Härligt att få åka ner igen :0)

Visst kan du läsa boken, den är mest rolig och bara djup ibland...

~Ingrid