söndag 3 april 2011

Stringhyllan på plats...

Det blev superbra, precis så jag hade tänkt mig. Nu ska jag åka iväg och se basketmatch och efter det blir det Miomöbler... Måste ju ha en gul gardin eller en mintgrön, om det finns att få tag på? I kväll blir det biffstek med lök, mums! Hoppas att ni får en underbar vilosam söndag allesammans, kram

Måste göra ett tillägg.
Varför har de stora möbelvaruhusen så dåligt utbud av tyger och gardiner? Ikea är inte riktigt min melodi just nu, annars tycker jag att de har finfina tyger.
Några gardinaffärer finns ju inte heller? Nu är man styrd att beställa från Jotex el någon annan webb-butik, vilket jag tycker är synd. Visst om jag bor flera mil ifrån så är det ju toppen men nu bor jag i Stockholm och tycker att det borde finns butiker lite överallt, men icke...

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Himlans fint, precis som i ett heminredningsrepotage. Jag vill se mera!!

~Ingrid

Carinale sa...

Wow vad coolt - så ni kör lite 60-talsstuk hemma.
Ångar att jag lätt allt från min gamla mormor på på tippen, hon hade mycket sådant.

Den tapeten känner jag dessutom igen =)

Ingrid sa...

Ja ibland får man kompromissa lite som med kökssoffan. Så är det bara :0)

Ni borde ju svämma över av gardinaffärer, till och med Älvsbyn har ju en...

~Ingrid