söndag 10 april 2011

Vår...

Nu är den här och den värmer både kropp och själ.
Vilken härligt söndag. Dotten tog sin väska och flög till Venedig med en väninna, vi andra hade storstädning. Jag skurade alla socklar och kanterna över och under. När man bara dammsuger och moppar så blir det inte riktigt rent nej man måste knäskura också.
Sedan tog vi promenad och satt vid sjöstugan i solen med varsin kopp kaffe, Nova träffade an staffekompis också. Sedan for jag iväg och cyklade, 30 min 1,2 mil, det var rekord hittills. Men nu ska jag utöka mitt cyklande om det ska ge något resultat, minst 45 min.... Hmmm undrar hur det ska gå?

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Låter som en härlig dag förutom städningen då ;0)

~Ingrid

Yvonne L sa...

Smart sätt att slippa städa, åka till Venedig.. ;0)

Mille sa...

Ja Yvonne du har såå rätt! Snacka om städsmitning på HÖG nivå..
Men hon bad mig boka tvättstugan på lördagen då hon kommer hem, så hon får att göra ändå.. Ska lägga dit lite extra, typ Novas bäddar...haha!