söndag 25 april 2010

Kommentarer....

Det är flera som saft att det är svårt att lägga in kommentarer på min blogg :-(
Tråkigt tycker jag, jag som älskar och ser fram emot att få dem från er... Några har tom skapat ett googlekonto, så ska det ändå inte behöva vara?
Nu har jag varit inne på kontot och fixat lite, hoppas därmed att problemet är löst (håller tummar o tassar)....
Kram till alla som läser min blogg hoppas ni haft en lika fin söndag som jag.
Jag har varit med goa vänner på Äntligen Hemma mässan, såg alla celibriteter men mässan var ganska andefattig. En hel del fönsterföretag och värmepumpar fanns det dock. Rekommenderar istället Rum och Trädgårdsmässan , den var super... finns blilder på det i min blogg under roligheter.
Fick en härligt pratstund m min kompis (vi har känt varandra sedan tvåan i grundskolan, så det är några år nu). Vi kan prata om allt, och har fortfarande väldigt bra koll på varandras liv även om vi inte träffas så ofta, det är vänskap det <3
Kram på er:)

8 kommentarer:

Kia sa...

Nu måste jag testa eftersom jag haft grymt och fett stora problem med att kommentera här. Återkommer med ett utlåtande.
Tjao

Kia sa...

So far, so good!
Märker du att det blir en massa skräp är det bara att ta tillbaka bokstavskontroll och din egen koll.
Kramar i mängder. Jag saknar dig. Vill du dansa med mig? Kanske på torsdag?

Kia sa...

Det går så bra att jag måste slänga iväg en kommentar till :)

Yvonne L sa...

Jag har ju hela tiden haft googlekonto och inte haft några problem. Utom när jag glömt bort att du haft granskning av kommentarerna innan de publicerats. Då har jag ibland inte kommit ihåg om jag kommenterat och vad jag i så fall skrev. Men det har ju med min egen senilitet att göra... :D

Yvonne L sa...

Aha, du har tagit bort hela verifikationsgrejen! Då går det ju snabbare i alla fall även för mig som redan var inloggad på mitt googlekonto.

Anonym sa...

Få se om denna kommentar kommer fram. Kram från "gudmor"

Tina sa...

okej, då ska jag prova igen.
Kanske den här kommentaren kan komma dit den ska?!
Kram

Mille sa...

Men det är ju underbart!!!
Det jag behöver komma ihåg nu är att gå in och titta på kommentarerna... Eftersom jag heter Teflon i mellannamn så lär det bli svårt...

Härligt att höra att det fungerar för er alla <3