onsdag 28 april 2010

Ny doft...

Jag brukar alltid köpa en ny parfym varje sommar och det är på båten över till mitt kära Finland. Det är alltid lika spännande. Vi går in i taxfree butiken, sprutar parfym över armar och hals, sitter sedan och försöker komma ihåg var man sprutade parfymen som man nu tycker doftar så gott?? Samma visa varje år, och hysteriskt roligt är det ju också :)
Nu när jag var på kurs, så gick jag in på Kicks, testade olika parfymer varje dag, doftade otroligt gott under eftermiddagarna...(tror jag).
Fastnade för Naomis parfym.
Känner mig naken, rädd, exposed om jag inte har den på mig ;-)

6 kommentarer:

Yvonne L sa...

Visst är det besvärligt om man vill köpa en ny parfym och sprutar på sig flera olika! Oftast glömmer jag bort efter tre tester vilken jag sprutade vart! :D
Nu har jag inte köpt någon ny på jättelänge, de flaskor jag har tar ju aldrig slut! :o

Mille sa...

Jag köper en varje sommar, oftast tar de slut efter ett år. En dusch varje morgon, så att man inte känner sig naken som sagt ;-)

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Å visst ger en dusch med lite go doft guldkant! Har nu Paris Hilton, å jag känner mig sååå ungdomlig! Hi hi hi!
Ha det gott!
Kram Mimmi

Ingrid sa...

Ska provdofta på den nästa gång jag kommer åt på en butik nära mig. Kankse på Mallorca :0)

Jag har beställt CLEANS nya sommardoft, hoppas den är lika god som de andra.

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Ett tag fick jag ofta nya parfymer av ett par goda vänner som tack för hjälpen när jag sett efter hus och hund åt dem när de var och hälsade på släktingar på Irland. De åkte ett par gånger om året... Nu har de flyttat tillbaka till Irland igen, så nu får jag snart börja köpa egen parfym! ;0)

Ingrid sa...

Nej, den ger inte ifrån sig något på varken sängkläder eller vanliga kläder.

Det jag menar är att om man fått en mörkare rand i ansiktet som exempel. Så har den inte bitit sig fast i huden som vanlig brun utan sol gör. Utan det går bort då med en bomullstuss och lite rengöringsmjölk.

Vanlig brun utan sol hade gett en mörk rand. Den är super!

~Livet i byn