onsdag 14 april 2010

Löparskolan del 3

Ja nu har jag avverkat del 3 på löparskolan -Ja, alla är en löpare!!
Dag 1 Spring 10 min, gå två, upprepa en gång
Dag 2 Spring 12 min, gå två, upprepa en gång
Dag 3 Spring 15 min, gå två, upprepa en gång

Så nu ska jag ge mig på del 4 och den sista delen.
Dag 1 Spring 15 min, gå två, upprepa en gång
Dag 2 Spring 10 min, gå två, upprepa två gånger
Dag 3 Spring 30 min

För er som är sugna på att börja så kan jag klart rekommendera det här upplägget. Gå in på träning under mina rubriker så ser du har jag började.
Allt flyter på och kroppen tycker att det är kul, mentalt är det fortfarande tufft, jag blir lite uttråkad, men med musik i öronen el hund vid sin sida så går det.
Yyyyyyiiihaaaaaaa!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Holey Mother!! Nä jag låter bli ;0)

Mille: Schablonerna är köpt på Handplockat - så klart!! Kostade under 100-lappen per styck.

~Livet i byn