torsdag 15 april 2010

B & J Halfbaked....


Igår sprang jag hem genom Hagaparken, har räknat ut att det är drygt 5 km så det är alldeles lagom, OM man inte har en sådan usel kondition som jag!!
Det går ju så bra att springa på löpbandet i träningshallen, men så fort jag kommer ut och det bli lite uppför och blandat underlag, då blir jag helt slut i kroppen.
I går hade jag dessutom en ryggsäck på ryggen som skumpade i otakt :( Men Nova var lycklig, hon var en bra draghjälp :)
Stretchade utanför porten och sprang snabbt in i duschen, när jag kom ut så stod en B & J glass på upptining på diskbänken. Sonen hade köpt en burk.
- Ååååå vad gott, utbrister jag.
- Mamma, vi tar den på balkongen i solen om 30 sekunder, skriker sonen från rummet.
Sagt och gjort, ååååå så gott det var :)

Vilken är din favorit?

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Oh mums, jag gillar halfed baked och Chnkey Monkey...sedan den med choklas fiskar i. Minns inte namnet...ja du hör de gamla takterna sitter i!!

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Det var nog ryggsäckens fel att du blev helt slut.:D
Själv har jag ingen B&J favorit, jag har inte provat alla än! ;0) Sen köper jag dem inte så ofta eftersom jag blir lite snål ibland... Och just nu är jag inne i en "vanlig-vaniljglass-med-chokladsås-period". Den vanliga vaniljglassen är för tillfället Sia-glass.

Jag skrev förresten om dela Spotifylista här.